Logo MRC

Instagram

Follow us

FAQ’s

Product en gebruik

Kan ik ook samples of proefverpakkingen kopen?

Wil je goed kunnen zien wat de producten van MRC doen voor jouw huid? Neem hiervoor dan de tijd, bouw de producten langzaam op en laat je huid wennen aan de hoge concentraties werkzame stoffen. Dat lukt het beste met onze gewone verpakkingen. Wij zijn ervan overtuigd dat de producten van MRC zelfs door de meest gevoelige huid worden verdragen en durven te zeggen dat bijna iedere huid baat heeft bij onze producten.

Waarom kiest MRC voor de airless bottles?

MRC houdt van airless bottles, want airless bottles zijn de ideale oplossing om producten te beschermen en om te voorkomen dat het product verandert.

Bacteriële besmetting wordt voorkomen omdat je tijdens het opbrengen van de crème niet met je vingers in het potje zit en omdat je voor de juiste hoeveelheid slechts heel even op het pompje hoeft te drukken. Op deze manier worden de inhoud beschermd tegen bacteriën, terwijl het alle eigenschappen behoudt.

Echter, er was altijd 1 nadeel aan flacons: er bleef altijd teveel product achter in het flesje. Zo zonde! Dit was iets wat wij absoluut niet wilde. Dus voor MRC alleen het beste en het nieuwste op het gebied van flacons: de Airless Bottles.

Het airless systeem werkt als volgt: het product in de flacon wordt geleidelijk vacuüm getrokken naarmate het product gebruikt wordt. Het product wordt zo volledig naar boven “gedrukt” zodat je het product tot op de laatste druppel kunt gebruiken. Met het Airless system blijft er dus niets van het product achter. We snappen ook niet waarom niet alle cosmetica bedrijven met de airless bottles werken. Zij weten ook echt dat het zo zonde is als de crème in aanraking komt met zuurstof.

Kan ik de producten gebruiken tijdens de zwangerschap?

Alle producten van MRC kunnen gewoon tijdens de zwangerschap gebruikt worden.
Houd je huid trouwens altijd extra goed in de gaten als je in verwachting bent; deze kan nu toch wat gevoeliger zijn. Bescherm je huid daarnaast (extra) goed tegen de zon.

Zijn de producten dierproefvrij en 'vegan'?

Jazeker! De producten van MRC zijn niet getest op dieren en daarmee dus dierproefvrij. De producten zijn ook ‘vegan’, ofwel ze zijn vrij van ingrediënten gewonnen uit dode of levende dieren.

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

De producten van MRC zijn na openen 12 maanden houdbaar.

Hoe kan ik de producten het beste bewaren?

De producten van MRC kan je gewoon bewaren op kamertemperatuur maar een koele omgeving is altijd het beste. Bewaar de producten de je niet gebruikt het liefst op een koele plaats, bijvoorbeeld in de koelkast. Op die manier blijven de actieve stoffen in optimale conditie en loopt de werkzaamheid niet ongemerkt terug.

Bestellen en betalen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je via onze webshop op een werkdag een bestelling plaatst, wordt deze binnen 5 werkdagen verzonden. Doorgaans ontvang je je producten binnen 3 dagen. Hou er wel rekening mee dat de producten van MRC handgemaakt zijn waardoor er soms een wachttijd op zit. Wil je er zeker van zijn dat je altijd een voorraad hebt? Neem dan een jaarabonnement op het product. Zo ben je er van verzekerd dat je altijd op tijd je product hebt.

Ik woon niet in Nederland of België. Kan ik dan wel bestellen?

Ook buiten Nederland en België leveren we onze producten. Zo kun je op de afrekenpagina kiezen voor heel veel Europese landen. Mocht het land van je keuze er niet tussen staan, neem dan contact op met onze klantenservice. We maken dan handmatig een factuur voor je, en nadat we de betaling hebben ontvangen, verzenden we je bestelling.

Ik heb geen internetbankieren en geen creditcard
Je kunt contact met ons opnemen. We kunnen handmatig een factuur voor je maken. Nadat we de betaling hebben ontvangen, versturen we je bestelling.
Kan ik de producten ook ergens anders kopen?

De producten van MRC zijn alleen verkrijgbaar via onze webshop.

Mijn bestelling klopt niet

Dat vinden we uiteraard erg vervelend. Neem contact met ons op en we lossen het op.

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?

We werken met een geautomatiseerd systeem. Het is daarom niet mogelijk een afgeronde bestelling aan te passen of te annuleren. Controleer je bestelling daarom goed voordat je deze afrondt.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?

Je kunt jouw bestelling laten afleveren op je eigen adres of op een ander adres. Bestel je de producten bijvoorbeeld voor iemand anders? Of je wil iemand graag verrassen? Haal dan na het invullen van je eigen (adres)gegevens het vinkje weg bij de optie ‘verzenden naar hetzelfde adres’.  Je kunt dan een ander bezorgadres opgeven.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Als de betaling is verlopen dan ontvang je direct na je bestelling een bevestiging via je e-mail met daarbij de factuur. Je ontvangt van ons niet ook nog een papieren factuur.

Retourneren en ruilen

Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect product ontvangen

Als je een verkeerd product ontvangen hebt, krijg je uiteraard kosteloos alsnog het juiste product van ons toegestuurd. Als een product na ontvangst beschadigd of defect blijkt, sturen we je ook kosteloos een nieuw product toe. Neem hiervoor eerst contact met ons op.

Hoe kan ik een product of mijn bestelling terugsturen?

Wij verzoeken je eerst contact met ons op te nemen voordat je een pakket of product retourneert.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug na retourneren?
Zodra wij je teruggezonden product of bestelling hebben ontvangen, zal het betaalde bedrag binnen drie werkdagen worden teruggestort. De kosten voor transport van retourzendingen zijn voor eigen rekening.